Reklama na telebimach

Reklama na telebimach

Telebimy są niezbyt popularne w Polsce, jednak w większych miastach w krajach zachodu czy w Japonii pojawiają się w wielu miejscach. Są doskonałym sposobem na przykucie uwagi przechodniów, znacznie lepszym od zwykłych billboardów.

W reklamie pojawiającej się na telebimie występuje ruch, często towarzyszy mu dźwięk, co sprawia, że przechodnie czy kierowcy przejeżdżając obok danego telebimu z zainteresowaniem, chcąc nie chcąc, spojrzą na wyświetlaną na nim reklamę. Administratorzy telebimów zarabiają na tym niemałe pieniądze – istnieją firmy, które posiadają jeden tylko telebim, a zyski osiągane z emisji reklam wystarczają w zupełności na prowadzenie takiego biznesu.

Najważniejsza przy tego typu inwestycji jest lokalizacja telebimu – nikt oczywiście nie wykupi reklamy ani nie postawi takiego obiektu w miejscu, w którym jest niewielki ruch lub zupełnie inna grupa odbiorców, np. przy szkole podstawowej. Jednak gdy uda się trafić na możliwość zainstalowania tego nośnika reklamowego w dobrym, ruchliwym miejscu, np. centrum miasta czy w okolicy parku handlowego, można mieć pewność, że zyski z jego posiadania będą spore, a ilość osób która dojrzy reklamę może rozpędzić niejeden biznes.

Dodaj komentarz