Reklama multimedialna

Reklama multimedialna

Uboga reklama, składająca się tylko z tekstu, zajmująca jedną setną powierzchni strony, wydrukowana w gazecie składającej się z kilkudziesięciu stron z podobnymi reklamami z pewnością nie przyprowadzi do naszej firmy ogromnej liczby klientów, choć zwykle jest darmowa lub kosztuje grosze.

Przygotowując kampanię reklamową dla naszego przedsiębiorstwa, musimy zadbać przede wszystkim o zadbanie o jak najatrakcyjniejszą formę przekazu, a więc o odpowiednią grafikę na billboardy, spójne hasło reklamowe czy motyw przedstawiany w różnych źródłach takich jak np. w spoty reklamowe w telewizji czy w wydruki dla billboardów.

Reklama multimedialna, a więc taka na którą składa się wiele zdarzeń, takich jak dźwięki, obraz, tekst, zapach, odczucia fizyczne, to najlepsza forma reklamy, stosowana powszechnie przez wszystkie agencje reklamowe. Dzięki reklamie multimedialnej możliwe jest dotarcie do wszystkich bodźców odbiorcy, co wywoła u niego określone uczucia związane z danym produktem lub marką, pozwoli skojarzyć go z danymi sytuacjami a w efekcie zachęci do zakupu znacznie skuteczniej, niż zwykła „szara” reklama.

Aktualnie, rozwijająca się technologia daje nam szansę na coraz szersze wykorzystanie multimedialnych narzędzi reklamowych. Mailing flaszowy, interaktywne aplikacje reklamowe działające w przeglądarkach internetowych, ekrany LED umożliwiające emisję telewizyjnych spotów reklamowych to już nie melodia przyszłości. To dzisiejsza rzeczywistość.

Badania marketingowe wyraźnie wskazują, że reklama która zmusza odbiorcę do interakcji jest nieporównywalnie skuteczniejsza od tradycyjnej.

animacje, a konsument

Dodaj komentarz